Greitas pristatymas
Mokėjimas pristatant
Lietuvos sandėlis

SKUNDAI IR APELIACIJOS

SKUNDAS DĖL PRISTATYMO

Jeigu Jūsų prekė buvo sugadinta transportavimo metu arba neatitinka Jūsų užsakymo (netinkama arba trūkstama prekė), prašome informuoti mus el.paštu [email protected] per 48 valandas nuo pristatymo

Iš pradžių gausite automatinį atsakiklį, atsakykite į jį atsiųsdami mums pakuotės (su matoma etikete) ir gautų prekių nuotrauką, kurioje aiškiai matosi pažeidimai.

Jūsų skundą nagrinėsime pirmumo tvarka ir nuoširdžiai atsiprašome už nepatogumus

SKUNDAS DĖL GAMINIO AR PASLAUGOS

Jei jūsų gaminys neveikia tinkamai, pirmiausia pabandykite peržiūrėti Produkto instrukcijas, kurias rasite šioje nuorodoje https://manuals.hs-plus.com/lt

Jei vykdėte gaminio instrukcijas ir problema išlieka, susisiekite su mumis el [email protected].

Iš pradžių gausite automatinį atsakiklį, atsakykite į jį persiųsdami mums nuotrauką ar vaizdo įrašą, kuriame aiškiai matyti, kad gaminys neveikia (įrenginys įjungtas, įkraunamas, prijungtas …)

Jei negalėsite vaizdo įrašu įrodyti defekto, galime paprašyti grąžinti prekę, kad ją patikrintų mūsų sandėlys. Siuntimo kaina yra siuntėjo pusėje, išperkamųjų siuntų nepriimame.

GINČAI

Jei turite skundą dėl mūsų gaminio ir paslaugos ir nesutinkate su sprendimu arba negalime kartu rasti sprendimo, galite pateikti skundą Ginčų komitetui per Europos GES platformą http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

TIK PRAŠYMAI, ATITINKANTI VISAS SĄLYGAS, BUS TEIGIAMI IŠSPRĘSTI.